klantenservice

Bij WhatsElectric gaan we voor de beste kwaliteit in alles dus ook voor de beste klantenservice! Lees alles over de klantenservice hieronder.

BEZORGING

Bij WhatsElectric verzenden wij uw bestelling als deze geplaatst is voor 16.00 uur nog dezelfde dag zodat de pakketvervoerder uw bestelling in principe de volgende werkdag bij u kunt afleveren. Bij een bestelling vanaf 65 Euro via onze webshop is het verzenden gratis naar afleveradressen in Nederland en België. Verzenden naar afleveradressen in andere landen is in overleg mogelijk. Afhankelijk van uw bestelling wordt deze door een pakketvervoerder óf per post afgeleverd. Als pakketvervoerder maken wij onder andere gebruik van MyParcel; MyParcel werkt samen met PostNL.

Wanneer uw pakket het magazijn verlaat en aan de pakketvervoerder is aangeboden, sturen we u een e-mail met daarin een track & trace code, zodat u uw zending kunt volgen.

U kunt uw product natuurlijk ook altijd bij ons afhalen. Dit kunt u aangeven door op de website “afhalen” in plaats van “verzenden” te kiezen.

RETOURneren

Voldoet het product toch niet aan uw verwachtingen? Bij WhatsElectric heeft u 30 dagen de tijd om uw product (ongebruikt: zie retourvoorwaarden) te retourneren. De retourkosten zijn wel voor uw rekening. Het is nodig om voorafgaand aan het retourneren contact met ons op te nemen.

Komt uw artikel beschadigd of stuk aan? Neem binnen 30 dagen contact met ons op. Wij verzoeken u om van de beschadiging of het onderdeel dat stuk is foto’s te maken. Wij zoeken dan de juiste oplossing voor u. Zo hoeft u zich geen zorgen te maken.

Gaat uw product binnen 2 jaar stuk zonder dat u er iets aan kan doen? Neem dan contact met ons op. Dit kan namelijk onder garantie vallen.

Mocht u om wat voor reden dan ook, uw bestelling willen annuleren dan kan dit totdat het product is afgeleverd bij MyParcel. Neem hierover vooraf wel contact met ons op.

Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor veel producten geldt daarnaast ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. De standaard fabrieksgarantie termijn op Segway-Ninebot steps bedraagt 2 jaar (vanaf leverdatum).

Wat valt niet onder de garantie?

De garantie dekt geen problemen veroorzaakt door:

  1. Schade veroorzaakt door eigen toedoen (bijvoorbeeld: waterschade, valschade, drukschade, stootschade en schade na stunten).
  2. Schade veroorzaakt door onjuist gebruik van het product.
  3. Schade bij commercieel gebruik
  4. Schade door misbruik, ongeval, verwaarlozing, schokken, hitte of vochtigheid buiten de product-specificaties, onjuiste installatie, bediening, onderhoud of enige wijziging aan het product
  5. Onjuist of commercieel gebruik, ongeval, misbruik,;
  6. Elk misbruik in strijd met de instructies in de gebruikershandleiding;
  7. Storingen veroorzaakt door andere apparatuur;
  8. Modificaties uitgevoerd teneinde de software aan te passen;
  9. Het vervangen van buiten- en binnenbanden.
  10. Er is zelf geprobeerd het product te openen of repareren.
  11. Onderdelen veranderd of toegevoegd welke er vanaf levering niet op zaten.
  12. Schade veroorzaakt door onvoldoende onderhoud.
  13. Artikelen die niet gekocht zijn op de website van WhatsElectric.

De garantie is niet geldig als een product wordt geretourneerd met verwijderde, beschadigde of verbroken zegels (inclusief het ongeoorloofd verwijderen van een onderdeel of externe behuizing).

Bewaar uw aankoopbewijs als bewijs om van de garantie te kunnen genieten.

Neem gerust contact met ons op over de garantie

REPARATIE SERVICE

WhatsElectric biedt u altijd de juiste service op maat aan. Doordat wij zelf onderhoud en reparaties kunnen uitvoeren heeft u hier geen omkijken naar en wordt het u zo gemakkelijk mogelijk gemaakt. Neem gerust contact hierover met ons op.